zondag 19 juni 2016

NOS Journaal Babe Dionne Stax op Beau Monde TV: dát is pas nieuws!


NOS Journaal Babe Dionne Stax op Beau Monde TV: dát is pas nieuws!


Kijk je mee achter de schermen bij onze covergirl Dionne Stax? Als ‘NOS Journaal’-presentatrice maakt Dionne (30) een serieuze indruk, maar achter dat onberispelijke imago gaat wel degelijk een vrouw van vlees en bloed schuil. Smoorverliefd op Jon Bon Jovi en nog steeds onzeker. “Ik kijk heel kritisch naar mezelf: dit moet beter, dat moet anders.”

Het hele openhartige interview met Dionne Stax lees je natuurlijk in Beau Monde (of direct op je tablet of IPad). Hieronder alvast een teaser…

Ze hoefde ‘pas’ om half tien in de fotostudio te zijn voor de shoot bij de fotograaf. En dat betekent dus uitslapen voor Dionne. Voor het nieuws moet de presentatrice om half vier ‘s nachts al naast haar bed staan, zodat ze klokslag half zeven het eerste ‘NOS journaal’ van de dag kan presenteren. Om het opstaan te vergemakkelijken zet ze wel twee wekkers, and we can’t blame her.

    Ik was verliefd op Jon Bon Jovi. Man, wat had ik het zwaar te pakken, Shot through the heart.

Wie zijn Dionnes helden?

Qua werk “Op werkgebied is dat Barbara Walters, de inmiddels gepensioneerde koningin van het Amerikaanse ochtendnieuws. Ruim vijftig jaar lang interviewde ze iedereen die ertoe deed.
 
Vooral haar vraaggesprek met Monica Lewinsky zal me altijd bijblijven. Barbara nam nooit genoegen met het eerste antwoord.”

En op privégebied? “Mijn oma. Ze is 93 en kwakkelt met haar gezondheid, maar woont nog zelfstandig en is heel goed op de hoogte van wat er allemaal gebeurt in de wereld.”

Vanwaar die crash op Jon Bon Jovi? “Ik groeide op in de tijd van de Spice Girls en de Backstreet Boys. Voor de vorm zei ik dat ik een Backstreet Boys-fan was, maar heimelijk was ik smoorverliefd op Jon Bon Jovi, ook wel bekend als meneer Weelderige Haardos.
 
Ik kon uren naar zijn clips kijken. ‘Shot through the heart’, man, wat had ik het te pakken. Ik ging naar concerten, had alle albums, posters boven mijn bed. Als ik ‘Living on a prayer’ hoor, zet ik nog altijd de radio harder.”

Misschien dat de presentatrice inmiddels wel kan genieten van het nieuwe nummer van de Backstreet Boys, dat afgelopen week uitkwam. Het is weliswaar geen Bon Jovi, maar wel héél erg nineties. Het hele interview met Dionne Stax lees je nu in Beau Monde.
Dionnes looks
Cover look: ready for spring

Beau Monde nr 05 2016 Dionne Stax

Prachtig rood. Shop de look zelf, bijvoorbeeld met een leuk rood jurkje van iBlues (€214,95 via Zalando) en een Ted Baker leren armbandje van de Bijenkorf (€41). Look 01: vandaag is rood…

Wauw. Hot Dionne staat ook alles. Combineer deze leuke pantalon van Marni (€690 via net-a-porter.com) zelf met een zwarte top van Cortefiel (€29,95 via Zalando.nl). Maak de look af met een paar zwarte sandalen van DKNY, en je ziet er fantastisch uit (€245 via deBijenkorf.nl).
Look 02: ready for work

Zo kun je wel op je werk aankomen. De leuke gestipte broek combineer je met een rustige zwarte top en dito pumps. Om toch wat kleur aan je look te geven, mag je gek doen met je tas. Dionne doet het voor. Klik direct hieronder, of bekijk de voorbeelden onderaan dit artikel.

    Broek: polka-dots zijn hot. Steel de stijl van Dionne in deze pantalon van Theory, €320 via net-a-porter.com
    Pumps: probeer de pumps met dierenprint van Mango. Voor slechts €39,99 een prachtige aankoop
    Blouse: kant kan altijd. Een leuke match met de stipjes. Probeer deze blouse van Wallis Petite eens (€49,95 via Zalando.nl)
    Als handtas past bij deze look de DKNY Bryant Park bag, €245 via deBijenkorf.nl

Look 03: petje af

Chic de lente door, in de stijl van Dionne. Shop een paar sandalen bij Mango (bijvoorbeeld die met geperforeerd design, in het zwart, €49,99), daarboven een Jacqueline de Yong JDYMonroe pantalon, voor slechts €16,95, een zwarte crop-top (€12,99 via de Mango) en een zwart hoedje (€80).
 
Om wat kleur in de outfit te krijgen, kun je ervoor kiezen om een sjaal om je hoed te doen. Deze van Saint Laurent past perfect in de polka-dot stijl van Dionne (€295 via net-a-porter).

Look 04: wat een (polka)dotje. Onder de jurk komen de blote benen, die normaal voor de TV kijkers niet zichtbaar zijn, goed naar voren.

Met stip op 1! Fan van deze Dionne Stax look? Kijk dan even naar deze items:

    Gestipt jerseyjurkje van Wallis, €54,95
    Sokjes van Falke, €7,95
    Pier One Sandalen, €49,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten