zondag 15 januari 2017

Interview: Dionne Stax zal nooit thuiskomen met 'een vriend met groot ego'


Interview: Dionne Stax zal nooit thuiskomen met 'een vriend met groot ego'

 Nieuwslezeres Dionne Stax is momenteel vrijgezel, maar hoopt ooit weer een goede relatie te hebben. Ze wil in ieder geval geen man met een groot ego.


"Humor en zelfspot vind ik belangrijk.

Voor mij geen man die zichzelf geweldig vindt", zegt de 30-jarige NOS Journaal presentatrice Stax in gesprek met Beau Monde.

"Ik hoop niet dat dit op een contactadvertentie lijkt, want ik ben niet echt op zoek."

Wel moet een potentiële vriend een ruggengraat hebben, slim zijn en iets te melden hebben.

"Anders is mijn aandacht zo weg. Zijn lengte? Langer dan mijn 1.78 meter!

Dat heb ik overgehouden aan mijn klassenfoto's. Vanaf groep 1 stak ik boven iedereen uit en ik vond het afschuwelijk!"

De presentatrice heeft net zeven jaar lang een relatie gehad. "We waren twintigers en allebei zoekende: welke kant willen we op?

Terugkijkend was het mooi hoe we elkaar hielpen met het vinden van de juiste richting, dat we een hecht team vormden.
 
Het 'samen-staan-we-sterk-gevoel' is essentieel in een relatie. Ik hoop dat ooit weer te vinden."
Dertig jaar


Stax werd een jaar geleden dertig. "Als meisje van twaalf had ik een bepaald beeld: als ik dertig ben, dan heb ik een leuke baan, een man, een koophuis en een kind.

Nu ben ik dertig en heb ik alleen die leuke baan. Toen mijn verjaardag naderde, heb ik daar even van wakker gelegen."

"Om uiteindelijk te concluderen dat ik een heel leuk leven heb. Ik heb echt een topbaan en heel veel lieve mensen om mij heen.
 
Man en kind heb ik niet, maar er komt ongetwijfeld wel weer een dag dat ik iemand ontmoet met wie ik mijn leven wil delen. Liefde komt vanzelf."


Dionne Stax flirt in digitale vrijpartij met Rozemarijn (Roos) Moggré van Vandaag de dag(Goedemorgen Nederland), Omroep WNL op social media.

De NOS en Omroep WNL delen meer dan alleen de zendtijd in de ochtend.
 
Ex-collega's Dionne Stax en Roos Moggré zaten openlijk met elkaar te flirten via Twitter.
 
De Twitter tweets:

Dionne Stax ‏@DionneStax 22 sep. 2014
@RoosMoggre @tomvanteinde We zitten er klaar voor!

Roos Moggré ‏@RoosMoggre 22 sep. 2014

@DionneStax @tomvanteinde gezellig! Fijn om naar jou toe te praten! :-)

Dionne Stax
‏@DionneStax
@RoosMoggre Dikke zoen!

Bert Huisjes ‏@BertHuisjes 22 sep. 2014

2e uur #WNL, vandaag met minister Henk Kamp #VVD! @WNLVandaag mt @RoosMoggre @npo1, na de oogverblindende @DionneStax

Dionne Stax


@DionneStax
@BertHuisjes @WNLVandaag @RoosMoggre @npo1 Ik word er stil van :)

Dionne Stax heeft geen oren naar oorcorrectie

NOS Journaal presentatrice Dionne Stax is niet van plan om op advies van een kijker een oorcorrectie te ondergaan. Dat zegt de NOS-ster in De Telegraaf.
 
Stax kwam er onlangs achter dat er mensen zijn die zich storen aan haar oren, hoewel die meestal bedekt zijn onder haar blonde kapsel.
 
“Ik volg het nieuws via allerlei websites en twitter, dus ik ontkom niet altijd aan de reacties.

Zo kreeg ik onlangs nog een reactie op een tweet waarin iemand zei dat ik een oorcorrectie zou moeten nemen. Even dacht ik: hoezo?“

Het maakte haar voor een split second onzeker. “Ik vind mijn oren gewoon prima. Maar dan is het al snel: get a life! Ik merk ook wel dat door de jaren heen mijn huid wat dikker is geworden.”

De populaire nieuwslezeres krijgt ook veel positieve reacties op de kledingstukken die ze draagt tijdens het presenteren van haar Journaaluitzendingen.
 
“Ik hou van mooie kleding en voor mijn werk is het belangrijk om er netjes uit te zien.
 
Gelukkig is er bij de NOS een styliste(Hanna Suurland, red.) die weet wat ik leuk vind en waarin ik me lekker in voel.”

“In het begin was ik nog wel gevoelig voor die opmerkingen, maar nu denk ik: take it or leave it .

Er komen ook veel vragen binnen over waar ik een bepaald kledingstuk heb gekocht. Dat zie ik dan maar als een groot compliment, voor mij en mijn styliste“, besluit ze in de krant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten