Twitter reageert laaiend enthousiast op vogelblouse Dionne Stax in NOS Journaal van 21 januari 2017.
Het Acht uur NOS Journaal van 21 januari 2017 met Dionne Stax als presentatrice zorgde online voor veel vragen. Niet over de toestand in de wereld, Donald J. Trump of de weersverwachting, maar waar de kleding van nieuwslezeres Dionne Stax te koop was.
Het is niet voor het eerst dat de kledingstijl van Dionne de gemoederen in positieve zin bezig houdt op social media. Vorig jaar juli droeg ze al eens een uiterst luchtige blouse waar mensen niet over uitgepraat raakten.
Ditmaal had blondine Stax een stijlvolle zwarte blouse met sierlijke vogels uit de kast getrokken die met subtiele stippen haar schouderpartij benadrukte. Veel kijkers zaten met de smartphone in de aanslag om via Twitter verkoopadvies in te winnen.
Het mooie vogelblouse dat @DionneStax, de nieuwbakken presentatrice van Van Onschatbare Waarde voor omroep Max, vanavond droeg blijkt hot op internet. Kijkers willen 'm maar wat graag #nos #journaal.
Twitter tweets:
Toke Beerens @TokeBeerens
Wat een geweldige blouse van @DionneStax bij het 8 uur journaal van @NOS! Iemand enig idee van welk merk die is?#dtv
20:29 - 21 januari 2017
Ruud van der Hilst @RuudvanderHilst
@DionneStax : Mooie blouse Dionne.
20:11 - 21 januari 2017 · Strijen, Nederland
LauriΓ«tte @TijgertjeRawr
Heeft iemand enig idee van welk merk de prachtige blouse van @DionneStax is? π #NOS #Journaal #DTV
Debby Hogeweg @Debtje
@DionneStax Heeeeelll leuk bloesje! Waar is die van? #8uurjournaal
20:12 - 21 januari 2017
Anna Tiecken @AnnaTiecken
@DionneStax Waar heb je die onwijs mooie blouse vandaan die je nu bij het journaal aan hebt? Hij staat je super mooi!
20:10 - 21 januari 2017 · Amsterdam, The Netherlands
Niels @Niels_Nlz
Mijn meisje wil graag weten waar de blouse met de zwaluwen die je vandaag tijdens het 20u journaal droeg vandaan komt @DionneStax
20:09 - 21 januari 2017
Dionne's grijze rok
En wat draag je onder zo'n spraakmakende blouse? Dionne koos in dit geval voor een mooie stijlvolle strakke grijze koker rok die haar meer dan gegoten zat.
Jan van den Bos @JanvandenBos1
@DionneStax Leuke rok, leuk bloesje, lekker hoor ππππππππππππππππππππππππππππππππ
20:15 - 21 januari 2017
makelmaar @MakelmaarCom
Sorry, maar als @DionneStax het journaal presenteert, kan ik me echt niet meer concentreren op het nieuws. #veeltemooi #ennogslimook
20:20 - 21 januari 2017
robbertvanrijs1 @robbertvanrijs1
@DionneStax wat zag je er super uit vandaag
Bart Dirkse v/d H. @DirkseVan
@DionneStax Dag Dionne,wat een leuke combinatie had je aan vanavond,met een zeer aparte blouse.Compliment, stond je erg goed.
Rick Lindeman @romanista
Mooie outfit @DionneStax !
Bart-Jan van Hoek @BartJanvHoek
Bart-Jan van Hoek heeft geretweet Dionne Stax
Ik vind het rokje trouwens ook erg leuk staan @DionneStax
Gelukkig voor alle twitter volgers kwam Dionne Stax al snel met het antwoord op de vraag van de avond:
Dionne Stax @DionneStax
@AnnaTiecken Hoi Anna, de blouse is van @riverisland
Dionne Stax @DionneStax
@Lautastique @Niels_Nlz @ArlettevR @Debtje @TijgertjeRawr @Rosaliie90 @TokeBeerens Dank! De blouse is van @riverisland
De blouse te vinden op http://www.riverisland.nl
'Zwart overhemd met geborduurde zwaluwen en mesh'
Meer details over de mooie blouse:
- Lichtgewicht geweven stof
- Dobby pure schouder gaaspanelen
- Embroidery detail slikken
- Lange mouw
- Verborgen front knoppen
Kijkcijfers
Ook zaterdagavond was Wie is de Mol weer dΓ© grote winnaar van de avond met ditmaal bijna 2,4 miljoen kijkers (32 procent).
Het Achtuurjournaal met Dionne Stax als presentatrice in de op social media veel bewonderde vogelblouse(2,2 miljoen), Kassa (1,4 miljoen), Zesuurjournaal (1,4 miljoen), EenVandaag (1,2 miljoen), Half Acht Nieuws (1 miljoen), RTL Woonmagazine (698.000), Eigen huis en tuin (657.000), Lachen om home video’s (607.000) en Blauw Bloed (487.000) waren de vooravondtoppers.
RTL 4 bood het meest bekeken alternatief voor Wie is de Mol met de Linda de Mol-show Weet Ik Veel, ditmaal goed voor bijna 1,6 miljoen kijkers (22 procent). All You Need Is Love trok aansluitend ruim 1,6 miljoen kijkers (26 procent).
De andere meest bekeken titels op prime time waren Nieuwsuur met 851.000 kijkers (13 procent) op NPO 2, Andere Tijden met 556.000 kijkers (8 procent) op NPO 2 en Victoria met 494.000 kijkers (7 procent) op NPO 2.
Op de late avond waren Studio Sport Eredivisie (1,7 miljoen), Studio Sport (760.000), Staatsloterij Puur Geluk (598.000), Naar Bed Met Irene (418.000) en Shownieuws (416.000) het meest in trek.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten